Om te beginnen onderzoeken we de productspecifieke markt en zetten we op een rijtje wat een ouder verwacht van een bepaald product. We identificeren de belangrijkste kenmerken en voeren een zoekwoordenonderzoek uit. Daarnaast onderzoeken we alle concurrenten en spotten we populaire producten en markttrends.
Alle producten die in aanmerking komen verwerken we in een grote database. Op basis van productspecifieke statistieken rangschikken we de producten.
Na de onderzoeksfase bekijken we de resultaten en kiezen we de beste producten uit om in toplijsten te verwerken. Deze producten worden vervolgens verder geanalyseerd op verschillende fronten, denk hierbij bijvoorbeeld aan de productspecificaties, beoordelingen en prijs.
We creëren toplijsten op basis van onze bevindingen en bieden je de beste opties voor een online aankoop. De teksten worden altijd grondig gecontroleerd op spelling, grammatica en zinsbouw. Ook structureren we de teksten in paragrafen en zetten we alles in onze huisstijl, zo maken we de teksten een lust voor het oog. Onze teksten zijn zoekmachine vriendelijk en we gebruiken duidelijke titels en koppen om de aandacht van de lezer te trekken.
Bij Keurige Keuze willen we de kwaliteit van onze content blijven verbeteren. Om dat te doen controleren we oude content vaak op relevantie. We zorgen ervoor dat de informatie correct blijft en we blijven zoeken naar nieuwe producten die toegevoegd kunnen worden aan onze toplijsten.
Wil je naast onze werkwijze nog meer van ons weten? Bekijk dan onze over ons pagina. Hier lees je meer over wie we zijn en waar we voor staan.